Salı, Mayıs 16, 2006

Hera'nin Kaleminden/Bekliyorum Öyle Bir Havada Gel ki Vazgeçmek Mümkün Olmasın I


Bir hikaye yazacağız demiştik: iki kahramanın dünyasından iki ayrı hikaye , iki ayrı

beyin , iki ayrı coşku olsun. İçine biraz hayat, biraz keder, biraz sevgi bir yudum

aşk koyalım.


Neden mi başlığı Orhan Veli'den "Öyle bir Havada Gel ki Vazgeçmek Mümkün Olmasın"


koydum?Hikayemdeki kahramanlar hiç karşılamadılar. Birbirlerine çok yakındılar; Bir


o kadar da uzak.Kahramanları bir gün karşılaştıracak mıyız hikayede bilmiyorum ama


ben yine de çok değişik mistik bir hikayeyi kalbinize sokacağımızdan eminim.

Ben bu hikayede Hera'nın gözüyüm, onun kalbiyim. Onun düşüncesiyim. Bir sonraki

Bölümde Hera'nın kilit olaylardan önceki hayatından bahsederek hikayeme başlayacağım.

Bir şiir Hera' yı anlatan :




Gözlerın kaç gece eder

Dudakların kaç karanfil

Gülünce sehpalar devriliyor

Kızgınlığın kaç yanardağı

Sevışmen savaştan beter

Yenen yenilen belli değil

Fena halde kayıp veriliyor

Kimin kolu kimin bacağı

Yalnızlığın simsiyah panter

Vahşiliği zehirli bir yeşil

Dişleri ısırdıkça sivriliyor

Bilinmez ne zaman ısıracağı

Yok yok elinde ölmek yeter

Cam tozu kumsal soğuk sahil

Şeffaf bir sonsuzluğa giriliyor

Tanrının sizi bulamayacağı

Hiç yorum yok: