Cumartesi, Mayıs 20, 2006

Hera'nin Kaleminden/Bekliyorum Öyle Bir Havada Gel ki Vazgeçmek Mümkün Olmasın VI



Hera saat yaklaştıkça daha bir heyecanla bekliyordu onu. Önce oteldeki odasına döndü.

Tv seyretmeye başladı , nasıl olsa gelince beni arar ya da otel lobisinden aratır

diyordu. O'nun telefonunu denedi tel kapalıydı. Hera merak etmeye başladı. saat

ilerledikçe merakı artıyordu ama yabancıdan ses yoktu.



Saat 01.00 de inmeliydi uçaktan. Havayolu şirketini aradı oldukça ısrar ederek yolcu

adlarını inceletti; o adla bir yolcunun uçağa binmediğini söylediler. "Acaba oyuna

mı gelmişti?", "Yoksa bu kötü bir şaka mıydı? " Telefonu kapalıydı. yavaş yavaş

ceketini çıkardı , lenslerini, küpelerini. Dakikalar saat gibi geçiyor kendini

giderek daha kötü hissediyordu. Bu kötü bir şaka mıydı ekilmiş miydi? yoksa başına

bir olay mı gelmişti onun.Saat 05.30 ta beklenen telefon geldi yabancıdan. Hera

konuşturmadı bile onu başta. Öyle sinirlenmişti ki ağzına geleni saymaya başladı.

Bir ara güçlüle diyebildi O : " Ben kaza geçirdim, Çok kötüyüm; Hastanedeyim. özür

dilerim". Kaza geçirmişti havalimanı yolunda. Belki bir daha yürüyemeyecekti.

Hastanede ne kadar kalacağı belli değildi. Hera için bu oldukça trajikomikti.

Evinden 30 dk uzakta otelde kabus gibi bir gece geçirmişti ve kimseye anlatamazdı

bunu . yabancı ile aralarındaki küçük sır olarak kalacaktı.

Sabah otelde kahvaltısını yapıp şehir dışından iş görüşmesinden dönmüş gibi evine

geri döndü. Elinde yabancıya aldığı hediyeler vardı .

Yabancı ise hastanede ciddi bir acı çekiyordu. Artık yeni bir dönem başlamıştı onun

için. Hastanede geçecek ve tekrar yürüyüp yürüyemeyeceğin belli olacağı sıkıntılı

bir period:

Bilmiyorum seninle sonumuz ne olacak
Belki bu aşk ölümsuz belki yarım kalacak

Her gun değişiyorsun avutuyorsun beni
Bir bilmece gibisin çözemedim ben seni

Seninle başım dertte ne yapsam bilmiyorum
Canımdan bir parçasın söküp atamıyorum

Bazı gün darılırsın bazı gün barışırsın
Bazı günde kaybolur hasrete karışırsın

Her gun değişiyorsun avutuyorsun beni
Bir bilmece gibisin çözemedim ben seni

Seninle başım dertte ne yapsam bilmiyorum
Canımdan bir parçasın söküp atamıyorum

Hiç yorum yok: