Cumartesi, Temmuz 29, 2006

UÇUŞ ANILARI...



Viski ?



New York - İstanbul uçuşunda yolcuya yapılan
servis
esnasında dolaşırken iki Türk yolcumuzun
konuşmalarına
şahit oldum. Yolcumuz arkadaşına Türkiye'yi çok
özlediğini,
iner inmez boğaza gidip balık ile rakı içeceğini
söylüyordu.
O esnada beni görünce İngilizce olarak "WHISKY ON THE ROCKS" istedi. Ben "Şu anda Türk Hava Yolları uçağındasınız ve Türk kabin
memurları servis
yapıyor, Türkçe isteyebilirsiniz
"
dediğimde,
yolcumuz pardon alışkanlıktan olsa gerek "BİR WHISKY, KAYALARIN ÜZERİNDE OLSUN"
dedi....


Zararsız
SMS !



Antalya - İstanbul seferinde bütün yolcular
uçağa bindikten
sonra kabinde cep telefonu mesaj sinyal sesi
duydum
ve derhal yolcunun yanına giderek uçuş emniyeti
açısından
telefonu kapatması gerektiğini söyledim.
Yolcumuz gayet
sakin "Ben telefon ile görüşmüyorum, mesaj
geldi
sadece onu okuyorum
." dedi. Bunun üzerine
diğer
yolcularımızın da müdahalesi ile telefonu
kapattırdık...



Zorlu Tarih...


Bir İstanbul - Trabzon uçuşunda, uçağa yeni
ameliyat
olmuş bir yolcumuz refakatçisiyle bindi. Yanına
gidip
"Geçmiş olsun" dedikten sonra, doktor tarafından verilen "Uçabilir Raporu" nu istedim. Raporu aldıktan sonra kaptanımıza göstermek
üzere kokpite
gittim. Birlikte raporu incelerken üzerindeki
tarihin
okunaklı olmadığını gördük. Ben tekrar
yolcularımızın
yanına giderek, "Raporu ne zaman aldığınızı öğrenebilir miyim?" diye sordum.
"Hastaneden
çıkmadan bir gün önce
." cevabını aldım.
"Hastaneden
ne zaman çıktınız
?" diye sorduğumda,
aldığım
cevap "Ameliyat olduktan üç gün sonra." oldu. Gülümseyerek öğrenmek istediğim bilginin
tarih
- gün ve ay olduğunu ifade ettikten sonra,
nihayet raporu
aldıkları tarihi söylediler.

Hiç yorum yok: