Cumartesi, Temmuz 29, 2006

Merhaba...


Uzun süredir yazamadığım için herkesten özür dilerim;yoğun seyahat programlarım var ve

gerçekten boş vaktimin nerede, nasıl denk geleceğini ben bile bilmiyorum:)Ama arkadaşlar

bu dönemde gerçekten kendi kariyerimle ilgili büyük atılımlar yaptım.

Yine de elimden geldiğince sizinle bazı konuları paylaşmaya; yazı dizilerime devam etmeye

çalışacağım, yer yer ingilizce,almanca,ispanyolca yazılarımda olacak.

Edebi,politik,diplomatik,kültürel,tarihsel,felsefi,yaşamsal konuları sizlerle beraber eskiden olduğu

gibi Navid ben sizlerle paylaşacağız.Şöyle bir şansımız var ki her ikimizde blogu gerçekten çok

seviyoruz.Ve Bizim "Spoken Corner "ımızda sizlerle özgürce konuşup değerlendirmelerinizi

almak istiyoruz.

Ben özellikle son dönemde Hizbullahın saldırısı ile başlayan İsrail-Lübnan savaşına değinmek

istiyorum.Terörü ne denli kınıyor ve insanlığa dair suç sayıyorsak,terör bahanesiyle sivil

halka zarar vermekte bir o kadar büyük bir suçtur.Çağımızda artık sorunları diplomatik

masalarda müzakerelerle çözme taraftarıyım ben.Ve öyle olmalı .Bu sebeple "Savaşa Hayır"

diyoruz.

Sevgiler ...

Hiç yorum yok: