Cumartesi, Temmuz 29, 2006

THY'den fikra gibi öyküler






> UZUN Kurban Bayrami tatilinde yerli turistlerin gözdesi olan Bodrum'da

> uçaklara olan yogun talep THY görevlilerini fikra gibi
rezervasyon

> talepleriyle karsi karsiya birakti. Türk Hava Yollari'nin
Bodrum'daki

> Oasis Alis Veris ve Kültür Merkezi'ndeki bürosu ile Milas- Bodrum
> Havalimani'ndaki danisma bürosunu arayan yolcular ile personel arasinda

> birbirinden ilginç görüsmeler yapildi. Görevliler birbirinden garip

> telefonlara yanit vermek zorunda kaldi.

> Bilgisayarli sistemle kayda geçen görüsmelerde, yolculardan 'talk show'

> ustalarina tas çikartan espriler çikti. THY görevlilerini arayan bazi

> yolcular ''Beyefendi ben yarinki Berlin yolcunuzun uçagiyim'', ''Iyi

> aksamlar, Ingiltere'nin saat birimi kaç acaba'' gibi ifadeler kullandi.

> Bazi yolcularla THY görevlileri rasinda su diyaloglar geçti:
> *

> Yolcu: Diyarbakir kaç para?

> THY: 58 milyon 500 bin, indirim belgeniz varsa 32 milyon.
> Yolcu: Indirim belgesi kaç para?

> *

> Yolcu: Trabzon'dan Istanbul'a kaç saat acaba?

> THY: Beklemeye alan görevli 'Bir saniye efendim...'

> Yolcu: Sagolun iyi aksamlar.

> *

> Yolcu: Kars'a yer var mi?

> THY: Maalesef yok efendim.

> Yolcu: Arada bir yerde falan yok mu, askeriz de.

> *

> THY: Indirim belgeniz var mi?

> Yolcu: Var komutanim

> *

> Diyarbakir'dan arayan yolcu: Iyi günler abi, ben Istanbul'a uçacagim da,

> pasaport lazim miydi.

> *

> Iyi aksamlar yavrum, Kars Kara Kuvvetler Komutanligi'nin telefonunu verir

> misin sana zahmet?

> *

> THY: Yolcunun adi lütfen.

> Yolcu: Duygu. Ama yolcu benim ve erkegim.

> *

> THY: Uçak aksam beste efendim.

> Yolcu: Doksan beste mi, çok geç yahu.

> *

> Yolcu: Iyi aksamlar, Lufthansa'nin uçagi indi mi?

> THY: Onlarin uçagini biz göremiyoruz

> Yolcu: Nasil göremezsiniz, orasi THY degil mi?

> *

> Yolcu: Iyi aksamlar, Agri'ya yer var mi?

> THY: Yer yok, dolu efendim.

> Yolcu: Acil gitmem lazim, firardayim da.

> *

> Kuskucu bir bayan: Afedersiniz esim Londra'ya uçuyor, yanindaki
> arkadasinin adi dilimin ucunda ama hatirlayamiyorum, siz bir bakip söyler

> misiniz bilgisayardan.

> THY: Yolcu hakkinda bilgi veremeyiz efendim.

> Bayan: Sey, bari yanindakinin bay mi bayan mi oldugunu söyleseniz, benim

> için çok önemli.

> Terminalde yolcuyu uçaga götüren otobüsü gören Trabzon yolcusu, 'Ben uçak

> parasi verdim, otobüsle gitmem.'

>

Hiç yorum yok: