Cumartesi, Temmuz 29, 2006

Bana Bir Koca Lazım:)






En keyifli şarkılardan biri dinlediğim :)Biraz ilan gibi ama :)

Tarzı ritmi çok dinlendirici ama ben sanırım biraz geri kafalıyım,belki az biraz

statükocuyum .Seviyorum bu şarkıyı ....


Yüreğinde isyan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma
Gizli bir rüyan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma
Kendinle kavgan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma
İmkanız bir sevdan varsa gel yanıma yanıma yanıbaşıma

Ateşe baca lazım kitaba hoca lazım
Bana bi koca lazım o da bu gece lazım

Anlatsın da roman olsun hediyesi zaman olsun
Yalnız beni sevdiğini söylesin de yalan olsun

Aaaaaaa yanaklarım kiraz çilek
Düşlerim pembe bulutlar
Açıyorum çiçek miçek
Eteklerim mor salkımlar
Aaaaaaaa aşkın zamanı mı var

Ateşe baca lazım kitaba hoca lazım
Bana bi koca lazım o da bu gece lazım

Aaaaaaa yanaklarım kiraz çilek
Düşlerim pembe bulutlar
Açıyorum çiçek miçek
Eteklerim mor salkımlar
Aaaaaaaa aşkın zamanı mı var

Ateşe baca lazım kitaba hoca lazım
Bana bi koca lazım o da bu gece lazım

1 yorum:

Adsız dedi ki...

:) ilginç