Çarşamba, Mayıs 24, 2006

Hera'nin Kaleminden/Bekliyorum Öyle Bir Havada Gel ki Vazgeçmek Mümkün Olmasın X



Hera için zor dönem devam ediyordu, tüm gün bilgisayarda geçen iş aramalar...Her

başvuru bir kayıp, bir vazgeçişti sanki...Hayat çok mu acımasız davranıyordu Ona?

Hayatının son üç yılı iş mücadelesi içinde geçmişti; sonuç neydi?Elde ne kalmıştı?

Hayattan koptuğu bir dönemi yaşıyordu yaşamında.Uzun vadeli düşünemiyor, yaşadığı

psikolojik sııntılar içerisinde kendini harap ediyor, bir ay sonra yaşamaya başlayaca

ğı ekonomik sıkıntıları düşünüyordu.

Bu dönemde Onun için O bir sevinç kaynağıydı. Çevresinde çok insan olurken de yalnız

olabilir insan.İnsanın hayatında çok az insan gerçekten onu o olduğu için sever.Çoğu

insan ise kendisi için sokar bizi hayatına.

Nefes alıp vermesi, yaşıyor olması bile mutluluktu Onun için. Yaşadıkları

tartışmaları anlayamıyor her tartışmada kalbi acıyordu.

Yakında görüşeceklerdi bunu planlıyorlardı.Acaba gerçekleşebilecek miydi?

O ise bu haftasonu hastaneden kurtuluyordu artık.Yürüyebilecek, rahatça hareket

edebilecekti evinde.Ayağındaki sargılar yeni çıkmıştı.Öyle mutluydu ki bugünlerde...

Mutlulukları sürecek ve iki kalp karşılaşabilecek miydi?


Gözlerinin içine girdim başka alemler gözledim

Ben bunlarla övünmedim beklemedim illa

Beklemedim illa beklemedim sevdim

Gölgelemedim bağını bahçesini günü güneşi örtmedim

Yapılanlar söylenmezki her zaman sömürmedim illa

Sömürmedim illa sömürmedim sevdim



illa illa; illa illa

illa illa; illa illa illa sevdim

Yüreğine kulak verdim nefes aldi ben dinledim

Duyduklarim anlatılmaz sır vermedim illa

Sır vermedim illa sır vermedim sevdim

Gölgelemedim bağını bahçesini günü günesi örtmedim


Verilenler istenmezki her zaman Dilenmedim illa

Dilenmedim illa dilenmedim sevdim

illa illa; illa illa

illa illa; illa illa illa sevdim

Hiç yorum yok: