Perşembe, Haziran 01, 2006

Hera'nin Kaleminden/Bekliyorum Öyle Bir Havada Gel ki Vazgeçmek Mümkün Olmasın XVI










Hera umut doluydu .İş görüşmelerine gidiyor ve olumlu gelişmeler olacak gibi

hissediyordu; kimseye muhtaç olmadan sorununu çözebilseydi keşke ...Bakalım hayat

neler gösterecekti.Yaptığı iş görüşmeleri forslu yerlerdi ve olumlu sinyaller veriyor

lardı.İyi bir sonuç yakalamayı dört gözle bekliyordu.Hayat artık Ona gülseydi.

O destek oluyordu Hera'ya tüm kalbiyle.Varlığını arkasında hissediyor yürekten

sevindiğini biliyordu.Bir gün önce komik olaylar yaşanmıştı aralarında.O herkese

Hera'yı anlattığı için tanımadan insanlar Onu tanır olmuştu, ayrıca hastanede

kaldığı günlerde ve bilinci yerinde değilken Herâ'yı sayıklamış herkesin diline

düşmüştü.

Tatlı dili vardı Onun, hani derler ya yılanı bile deliğinden çıkarır sevmeye

teşvik eder.Umut dolu neşe dolu pozitif bir ışık gibi...Hera bazen düşünüyordu

en çok ihtiyacı olduğu anlarda O vardı , O olmasa belki de bunalıma girerdi

sıkıntılı anlarında.Uzakta bile olsa içinde bir yerlerde Onun yanında olduğunu

hissediyordu.

Bir gece evvel Onun misafirleri gelmişti ülkesinden , dayanamamış hemen Herâ'nın iş

sorunlarını yumurtlamıştı.Hatta adamlar biraz içkili biraz neşeli Hera'yı

aramışlardı.Ve iş konusunda yardımcı olacaklarını söylemişlerdi.Hatta biri Hera'nın

Onun aklını başından aldığını bile söylemişti.Aslında neşeli bir muhabbetti.

En güzel yanı ise Onun kalbini çok yakınında hissetmişti.GErçekten hasta yatarken

bile Hera'yı düşünüyor , yardımcı olmaya çabalıyordu .

Hera Onu seviyordu evet gerçekten seviyordu ...


Kötü günlerin bitmesine az kalmıştı ...Korkmuyordu artık biliyordu O vardı ...


Bir akşam gözünde aşk tüterse
Geçmiş günler aklından geçerse
Kalbin bomboş ümitler biterse

Sen üzülme ben varım

Neler geçti kimbilir başından
Sevgi umdun hep başkalarından
Ağlama gidenlerin ardından
O giderse ben varım

Zaman durdu sanki
Beklerken seni
Ben bir tek sevgiye
Bağladım kalbimi

Ayrılmam istersen hiç yanından
Çağırsan gelirim çok uzaklardan
Eskiden korkardım yalnızlıktan
Korkmam artık sen varsın

Zaman durdu sanki
Beklerken seni
Ben bir tek sevgiye
Bağladım kalbimi

Ayrılmam istersen hiç yanından
Çağırsan gelirim çok uzaklardan
Eskiden korkardım yalnızlıktan
Korkmam artık sen varsın

Korkmam artık sen varsın
Korkmam artık sen varsın

Hiç yorum yok: