Çarşamba, Mayıs 31, 2006

Hera'nin Kaleminden/Bekliyorum Öyle Bir Havada Gel ki Vazgeçmek Mümkün Olmasın XV









Hera'yı yaşadığı bunalım boğuyordu.Hani bağırmak istersiniz ama sesiniz çıkmaz ya

kısılıp kalırsınız küçük bir kutuya , ya da bataklıktan çıkmak istersiniz her çıkmak

isteği daha da saplar sizi toprağa...

Nefes almak bazen ne güç oluyordu.Boğuluyordu insan karanlığında.Kimse duymuyordu

sesinizi.Baezn nihilist olmak için ne çok nedenim var diye düşünürsünüz...Bir

O vardı Onu anlayan.Ta içinde ...Belki canında.

Ailesiyle derin savaşlar yaşanıyordu öyle ki bu gerilla savaşları onu artık yorar

olmuştu çünkü müzakere masasına oturamıyorlar, herkes masadan dargın " Ben ne dedim?"

diyerek ayrılıyordu.Bağlar zayıflıyordu sanki.Tutmak da zor geliyordu insana bazen.

Üzülürsünüz ama öyle çok sıkıntınız vardır önünüzü göremezsiniz ya...

Tipik kuşak çatışması işte.Yaşanan bilinen.Bazı kültürlerde aile yaşı büyüsüde hep

çocuk olarak görüyordu erişkin olduklarını farkedemiyordu .Çocuklar bir gün kendi

kanatlarıyla uçmak ister, kendi doğrularını yaşamak. Tecrübelerle hareket etmekten

acı tadı olsa da her zaman deneye yanılma daha güçlü yere sahiptir.Hera da kendi

uçmak istiyordu artık nefes almak.

Yaşadığı talihsizliklerden bıkmıştı.Sayısız iş müracaatı yapıyordu tükenmek

bilmeyen başvurular ...Sonucu gelmeyen bekleyişler.Okul bittiğinden bu yana

ne çok tecrübe edinmişti hayata dair.Bazen diyordu ki çocuk olmak ne kolaymış.

Dert yok tasa yok.Kadın olmak ve iş yapmak bazen insanı zor savaşlar vermeye

zorluyordu O da bu savaşı başarıyla vermek istiyordu.

Onunla tartışmaları ikisini de üzüyordu .Yaşantılarının içinde birbrilerine

alışmışlar.Ve o olmazsa sanki hayatı eksik kalıyordu.


Nolur sormasınlar bana.
Nolur söyletmesinler derdimi.
Saklarım ben onu kendime.
Yerim kendi kendimi.

Akıyorsa yaşlar gözümden,
Dinmiyorsa bir turlu gece gündüz,
Karardıysa bütün dünya,
Vardır elbet bir sebebi...
Kaç yıl geçti aradan ayrı ayrı,
Bitsin artık bu hasret buluşalım gayrı...
Benim bütün derdim özlem.
Biliyorum kavuşur böyle seven.
Biz bir elmanın iki yarısıyız,
O en çok sevdiğim ve ben.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Adsız dedi ki...

Great site lots of usefull infomation here.
»