Pazar, Mayıs 28, 2006

Hera'nin Kaleminden/Bekliyorum Öyle Bir Havada Gel ki Vazgeçmek Mümkün Olmasın XIII







Zaman hızla ilerliyor...Günler geçiyordu.Her geçen gün hastanede O'nun için daha

buruk,daha yorucu daha sıkıcı olmaya başlamıştı.Bazen kaçıp gidip herkesi terketmek

istiyordu; Hera ile olan tartışmaları iki kalbi de yaralıyordu.

Buluşma zamanı yaklaştıkça ikisi de hayal kırıklığından korkar olmuştu.O gelipte

Hera tarafından reddedilip hayal kırıklığı içinde dönmekten korkuyordu; Hera ise

onun tarafından anlamsızlaşmaktan.




Bazen başlangıçlar zor olur.İmkansızlıklara kendinizi öyle alıştırırsınız ki bir

görüşmenin bütün büyüyü bozması yüreğinizi yürekten korkutur.Ya bu buluşma ayrılığa

sebep olursa ...

Kalpler yine de birbrine bağlı, yine de umutlar daha tükenmemiş..Şimdi İstanbul'da

olmak vardı aslında ...Öyle bir şehirdir ki girer insanın kanına ...

Uzanıp kanlıca'nın orta yerinde bi taşa

Gözümün yaşını yüzdürdüm hisar’a doğru

Yapacak hiçbir şey yok gitmek istedi gitti

Hem anlıyorum hem çok acı tek taraflı bitti

Bi lodos lazım şimdi bana bi kürek

Zulada birkaç şişe yakut yer gök kırmızı

Söverim gelmişine geçmişine ayıpsa ayıp

Düşer üstüme akşamdan kalma sabah yıldızı

Ah istanbul istanbul olalı

Hiç görmedi böyle keder

Geberiyorum aşkından

Kalmadı bende gururdan eser

Ne acı ne acı insan kendine ne kadar yenik

Bulunmadı ihanetin ilacı yürek koca bir karadelik

Yapacak hiçbir şey yok gönül bu sevdi

Yeni bir ten yeni bir heyecan bilirim üstelik

Hiç yorum yok: