Perşembe, Mayıs 04, 2006

Fotoğrafçılar için şarkılar:
Ciddiyet ekibi yoğun bir çalışma sonunda şarkıları dinleyerek bu şarkıları sizin için seçti ;
Zor bir kursiyer ile uğraşmak zorunda olan kurs hocası:"Allahım neydi günahım ben nerde yanlış yaptım "
İlk defa bir fotoğraf gezisine katılan kursiyer:"Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgarına "
Evli olan fotoğrafçıların eşlerinin söylediği şarkı:"Akşam olur sabah olur yar gelmez, sanırım beklediğimi bilmez gelmez canım ah gelmez.”
İki dönemdir başkan seçilen üye:"Tavla, tavla beni tavla vallahi geldim oyuna "
Bir türlü aidatını ödemeyen üye:“Olsa yavrum dükkan senin”
İlk defa karanlık odaya giren kursiyer:"Her yer karanlık pür nur o mevki"
Üst üste kurs vermek zorunda olan üye:“Bu ne sevgi ah bu ne ızdırap”
İlk defa sergi açan fotoğrafçı:“Heyecanlı, heyecanlı çok heyecanlıyım”
Çektiği bütün fotoğrafları yanan fotoğrafçı:"Dertliyim ruhuma hicranımı sardım da yine, inlerim şimdi uzaklarda solan gün gibiyim "
Yarışmada birinci olan fotoğrafçı:"İşte böyle her sene böyle git yare söyle uy aman aman "
Hiç bir yarışmada dereceye giremeyen fotoğrafçı:"Sabret gönül bir gün olur bu hasret biter, çekilen acılar canım gün olur geçer "
Sürekli yarışmalara giren fotoğrafçı:“İşte yine ben geldim”
Yaptığı saydam gösterisi beğenilmeyen fotoğrafçı:"Beğenemezsen beğenme beğenenler var beni "
Bir türlü iyi baskı yapamayan fotoğrafçı:“Bu gün efkarlıyım açmasın güller”
Mükemmel baskı yapan fotoğrafçı:“Günüm şen, hatıram şen, meclisim gülşen”
Dernek saymanı fotoğrafçı:"Para para para varlığı bir dert yokluğu yara"
Temel eğitimden sonra yalnız kalan kursiyer fotoğrafçı:"Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın, denizler ortasında bak yelkensiz bıraktın”
Çok istemediği halde sergi açılışına giden fotoğrafçı:"Ellerimde çiçekler kapında sırılsıklam görürsen bir gün şaşırma "
Uzun bir aradan sonra karanlık odaya giren fotoğrafçı: " Ben seni unutmak için sevmedim"
Fotoğrafa bulaşan ve bir türlü bırakamayan fotoğrafçı:"Yaktın beni zalim tiryakin oldum hain ,aldın beni benden düştüm ağına zalim”
Film yıkayan fotoğrafçı:"Salla salla gül memeler çağlasın, salla salla yer yerinden oynasın"
Modeliyle çalışamayan, anlaşamayan fotoğrafçı:"Her halinle her şeyinle güzelsin hata bulmak kusur bulmak güç sende, günah bende kusur bende suç bende"
Uzun bir süre fotoğraf çekemeyen fotoğrafçı:"Ayrılık ayrılık aman ayrılık her bir dertten ala yaman ayrılık "
Fotoğrafı bırakmaya karar veren fotoğrafçı:"Gidiyorum bütün aşklar yüreğimde gidiyorum kokun hala üzerimde "
Fotoğrafları beğenilmeyen ama çalışmaya azimle devam eden fotoğrafçı:" Nesimiye sorarlar yarin ile hoş musun ,hoş olayım olmayayım o yar benim kime ne"
Bir türlü çalışmak için nü model bulamayan fotoğrafçı:"Bir kadın istiyorum gönlümce soymak için "
Sıkıcı bir saydam gösterisini izlemek zorunda olan fotoğrafçı:“Dipteyim, sondayım, depresyondayım, yalvarırım gel de kurtar.”

Hiç yorum yok: