Cumartesi, Haziran 10, 2006

Türkiye Kadına Bakış Ve Cinsel Eğitim Eksikliği...

Arkadaşlar Merhaba;

Ben bugün gerçekten çok çok üzülerek açtım sayfamızı ve ilk günlük yazımıda bu

konuda yazmama gerek duymamın sebebi "Kılıçbalık" Adında kendini bilmez bir

adamcığın (Adam bile diyemiyorum) Çok çirkin bir şekilde cinsel taleplerini alakasız

bir şekilde kültür sanat ve reklam içerikli bir sayfanın içerisinde yorum alanı

buldum diyerek söylemesi.Eğitimde, kültürde şehirde cehaleti öldürmüyor maalesef.

Türkiyede internet kullanım alanı amacının çok dışında kullanılıyor.İnsanlar

internet deyince seks anlıyorlar.Kaçımız arama motorlarını araştırma için

kullanıyoruz , kaçımız e-book okuyoruz net üzerinde.İnterneti chat ve oyun zanneden

bir toplumda yaşıyoruz maalesef.

Feodal toplumdan bize kalan miras olan tabular yüzünden ataerkil bakış açısıyla

kadına seks objesi olarak bakan büyük bir kitle yaşıyor içimizde.Anasına, kız

kardeşine laf atılınca delikanlı kesilen kızkardeşi bakire çıkmadı diye eli bıçaklı

katile dönüşen bu kitle toplum içerisinde kadınlarımızı taciz ediyor , tecavüze

yelteniyor.Ve Tecavüze uğraması karısının ya da kız arkadaşının suçu sanıp onları

bırakan namus bekçileri var. Geçin arkadaşlar bunları bir kalemde.İnsanın namusu

kafasındadır cinsel kimliğinde değil.

Biz kadın olarak güçlü olmalıyız idare sahibi , sağlam karakterli.Kendi ayaklarımız

üzerinde durmaya çabalamalıyız.Kendi cinselliğimizi tanımalı ve toplumdaki bu tip

yaratıkların hayatımızın üzerindeki etkisine izin vermemeliyiz.

Kadını dövmek erkeklik değildir. Sokaktaki kadına taciz etmekte.. Site sayfası

üzerinde " Ben sex istiyorum " Diye ilan vermekte. Akıllı olalım. Cinsellik

ve poligami , bilinmedik insanlarla ilişkiler ruhsal çöküntünün yanında insanda

bazı sağlık problemlerinede yol açar.

Medeni bir toplum için hepimizi duyarlılığa çağırıyorum. Cinsellik ayakaltı

konu değildir.Yaşam ve yaşama dair her şey ciddiyetle yaşanmalıdır.

Hiç yorum yok: