Pazar, Haziran 18, 2006

Happy Father's Day .../Babalar Gününüz Kutlu Olsun...

When I was young, you helped me grow,

And taught me all I had to know

Of love and trust and faith and hope,

And everything it takes to cope.

You may have thought I didn't hear,

Or maybe that you weren't quite clear;

But all the things you taught to me

Were heeded very carefully,

And now I want to thank you for

Your love, your care, and so much more!

************************************************************

Baş ucuma dikildiğinde ıslanmasın gözlerin,
İçin acımasın ,burkulmasın yüreğin
Yokum diye yanında olamıyorum diye
İlk defa bugün ağlama Baba…
İçindeki acım dinmez biliyorum
Biliyorum bitmez hasretim,
Kalbinde taşınması zor bir özlemim.
Ama yinede Sen bu gün ağlama Baba…..
Ben huzurluyum,mutluyum,
Bu gün gülmen tek arzum
Rahat olsun artık yüreğin
Nolur bugün ağlama Baba…..
Seni düşünmeden emanet ettiğim
Beklide ruhumu taşıyan
Sözlerinde beni bulacağın
‘Hani şu küçük evler Cüce evi ‘ diye
lakap takan,
Yeryüzünde biri var artık
Gözleri tıpkı ben gıbı bakan
Ama nolur bügün ağlama Baba……
Tutmasada benim yerimi
Dindiremesede içindeki hasretimi
Hissediyorum O ben gibi sevecek seni
Sımsıcak ısıtacak tertemiz sevgisi yüreğini
Ama nolur bugün ağlama Baba…….
Biliyormusun; yeni bir arkadaşım oldu dün
İsmi Rüya
Yeni geldi ama oda çok mutlu burada
Canını acıtan iyneler ,derdini anlamayan beyaz önlüklüler,
Yok diye,

Hayatımda en çok uzaktayken özlediğimi hissettiğim aileme kalpten ne kadar bağlı

olduğumu daha güçlü anlıyorum özel günlerde; ne olursa olsun yanımda olduklarını

biliyorum, hatam ne kadar büyük olursa olsun onların affedeceklerini...

İyiki de sahibim onlara.Kızsaksak zaman zaman birbirimize.İyiki varsın Baba.

Ve ben şuan daha yolun başında olduğumu biliyorum, daha öğrenecek çok şeyim

olduğunu ...Bana verdiğin sofistik mantık, analitik düşünce ve dürüstlük erdemi

için teşekkür ederim. Sayende en zor durumlarla başedecek kadar cesaretli ve

güçlüyüm.

Seni seviyorum...




http://parentswish.com/index.html

Hiç yorum yok: