Cuma, Mayıs 12, 2006

...

Sana kırıldım bugün...

İçimde bir ezgi var...
Kaç ay oldu dinliyorum...
Kimse duymuyor...
Ben sadece içimden söyleyebiliyorum...
Bilinsin istemiyorum...
Bir Ekim akşamının aldatan sıcaklığını hatırlatıyor bana...
Karanlığı...
Kayıkların kenarındaki mutlu ayyaşları...
Daracık bir sokağı...
Bir yanımın hep "sahte" olduğunu...
Yokuşu...
Çözümsüzlüğü...
Çözümsüzlüğe rağmen vazgeçememeyi...
Kati bir ayrılığı kabullenemeyişi...
Uyurken damla damla terleyen tenini seyretmeyi...
Belli belirsiz dokunabilme sevincini...
Daha ne saysam?..
Ne desem?..
Söylenecek her şeyi söyledim sanki...
Yazacak hiç bir O'nlu cümlem kalmadı...
Bitti diyorum bitti...
Düşünme... Hadiiii...
Yok...
Olmuyor...
Geçme diyorum evinin önünden...
Ne değişecek?..
Apartmanının dış kapısına bakıp gözlerim dolacak kadar mı zayıfladım ben?..
Hayır...
O ezgi...
Dağıtıyor beni...
Bakarken, duyarken, içerken, susarken...
Hep o ezgi...
Biraz keman... Biraz piyano...
Hafif çığlıklar...
İsyan...
Nasıl desem?..
Diyemem ki...
Diyebilsem...
Offfffff!!!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

BİR FOTOĞRAFTA SEN

Dün bir fotoğrafta gözlerini gördüm
İki uzak yıldız gibiydiler, dalgın
Bilsen neler anlattı bana, sessizce
Bir sevgiyle derinleşen bakışların.

Orda değildin sanki, bir başka yerde
Ötelerde, uzakta benimle vardın
Güzellikler bahçesi ayna gibi
Yansıdığını gördüm yüzünde aşkın.

Bir ara çıktın resimden usulca, ürkek
Bir ceylan gibi kollarıma atıldın
Özlemli dudaklarınla yangın yangın

Seni gördüm, yaşadım bir fotoğrafta
Her zamankinden daha çok bana yakın
Gelecek o mutlu günleri anlattın.

ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN

Adsız dedi ki...

Sadece kırılmış olsaydın keşke yürekten severken kırılsaydın da kaybetmekten korksaydın ....

Adsız dedi ki...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»