Perşembe, Temmuz 06, 2006

Ben Değilim...

yıllardan sonra bu akşam ilk defa

anılar içinde başbaşayız seninle

yıllanmış mektuplar sararmış resimler

hepsi de birer birer gözyaşlarım gibiler

dokunmayın bu akşam gözyaşıyla doluyum

artık resimlerde kalmış bir sevdanın kuluyum

hayır... ben değilim ben olamam yanındaki

hayır... ben değilim yanıbaşındaki

böylesine dopdoluyken bugün gözlerim

nasıl da gülmüşüm şu resimlerdeki gibi

hayır... ben değilim ben olamam yanındaki

hayır... ben değilim yanıbaşındaki

böylesine dopdoluyken bugün gözlerim

nasıl da gülmüşüm şu resimlerdeki gibi

ıçimden geliyor, herşeyi yakıp yıkmak

ne bir mektup, ne bir resim hiçbirşey bırakmamak

bu akşam sana ait ne varsa yakacağım

anılarla beraber ben de yok olacağım

hayır... ben değilim ben olamam yanındaki

hayır... ben değilim yanıbaşındaki

böylesine dopdoluyken bugün gözlerim

nasıl da gülmüşüm şu resimlerdeki gibi

hayır... ben değilim ben olamam yanındaki

hayır... ben değilim yanıbaşındaki

böylesine dopdoluyken bugün gözlerim

nasıl da gülmüşüm şu resimlerdeki gibi..

Hiç yorum yok: