Cuma, Temmuz 07, 2006

Anlamıyorum !!!

Dedim ya anlamıyorum
Kimin haklı olduğunu
Anlamıyorum bunları düşünmemin gerekliliğini
Anlamıyorum canımın sıkkın oluşunu
Hiçbir şeyi anlamayan, kabul etmeyen bir ifadeyle karşındakilere bakmayı
Hiç kimseye bakmak istememeyi, baksam da gözlerimi kaçırıp, yere bakmayı
Anlamıyorum dinlediğim müziği,
daha önce severek dinlediğim bir müziği sinirlenip kapatmayı,
sonra sessizlikten sıkılıp tekrar açmayı, tekrar kapatmayı
Anlamıyorum saatlerce aynı parçayı dinlemeyi
Sürekli sıkılıp, bunalıp farklı bir şeyler yapmak istemeyi, yeni uğraşlar aramayı
Yapacak yeni şeyler bulup ta bunların saçma şeyler olmasına karar vermemi
Anlamıyorum kendimden bu kadar uzaklaşmamı, kendimi tanıyamayıp hayretle izlemeyi
Aynanın karşısına geçip saatlerce kendimle göz göze gelmemi
Anlamıyorum cadde kenarına oturup gelene geçene bakıp, hiç kimsede hoşlanılacak bir yan bulamamamı
Anlamıyorum bir satır yazı bile okuyamamamı, karaladığım saçma sapan şekilleri neden yaptığımı, aslında ne demek istediğimi
Hiçbir şeyi beğenmeyişimi
Her zaman yaptığım, sıklıkla yaptığım davranışları gereksiz bulmayı
Durup dururken gözlerimin doluşunu
Kalabalıktan, her şeyden uzaklaşmak isteyişimi
Aklıma takıp ta hiçbir işe bakamamayı,
nefes alamayışımı
Camın kenarına oturup saatlerce en uzağa bakmayı
Kimseyle görüşmemek isteyişimi, mecburi görüşmelerde “canın mı sıkkın” denmesini
Yatıp uyumak istemeyi. Uyuma kararı alıp ta düşünmekten uykumun kaçmasını, uyuyamamayı
Anlamıyorum bu susmaları, yalnız kalmak isteyişimi
Sabrımı anlamıyorum bazen….
Çözüm arayıp ta bulamamamı, sinirlenip bir halt yememi
Anlamıyorum
En ihtiyacım olduğu zaman beni kimsenin aramamasını
Kimsenin sesini duymak istemediğimde özellikle sevmediklerimin bana ulaşma çabasını
Bir noktaya odaklanıp saatlerce oraya bakmayı
Aslında oraya bakmadığımı daha doğrusu orayı görmediğimi
Ve bu kadar süreyi bakıp ta görmediğim noktaya ayırmamı
Boşa vakit geçirmemi bazen . . .

Hiç yorum yok: