Pazar, Haziran 11, 2006

Hera'nin Kaleminden/Bekliyorum Öyle Bir Havada Gel ki Vazgeçmek Mümkün Olmasın XIX

Küçük bir ara verdim hikayeme...Dün aslında 3 alternatifli bir sonla bitirmek üzereydim bu hikayeyi...Öyle zordu ki benim için .Üç sonla bitirecektim ki tek son olmasın belki bir alternatif olurda hikayemi uzatırım diyordum.Bugün bu şansım var...Hikayem devam edecek.

Sevdşklerimizi bırakmayalım son ana dek.Peşinde koşalım esen rüzgarın .Gurur yapmayalım birbirimize.Bazen öyle anlarda kaybediyoruz birbirimizi ve biliyoruz ki bir kez koptuk mu artık aynı noktada buluşamayız, yollar , toplamak marifet...

Hayatta hep bir yerlerde sevdiklerimizi yitiriyoruz.Ardından o sevgiler yalan oluyor sözlerde gerçek dışı...Nerede o birbirimize verdiğimiz sözler..."Her zaman yanındayım" sözleri.Hayatın içinde yakalayalım birbirimizi.Şayet seviyorsak anları yaşıyalım.Hayat sınavında hayatımıza çok insan girer çıkar ve herbiri iz bırakır .Hepsi gelişimimizin bir parçasıdır.İlk dokunuşta rastlayamayız doğru insana.Bazılarımız ilk başta karşılaşır ama bazılarımız bu şansa sahip olmaz.Bu sebeple kalbimizi ısıtacak bir kalbi yakaladık mı sıkıca tutalım onu, uçurtmasını kaçırmaktan korkan çocuk gibi ve gitmesine izin vermeyelim.

Hera'da hayatının ciddi bir dönemecini paylaştı onunla, sırlarını anlattı.

Korkularını , düşlerini hatta yaşamını.İnce dokunuşuyla hayatını

renklendirdi O .hayat verdi Hera'ya.Gözyaşlarını sildi desteğiyle .O

olmasa zor döneminde depresyona girerdi ve kendine zarar verirdi.

Ama kötü dönemleri geride kaldı.Hera sınavı kazandı, mülakatı geçti.

Hayatında hiç düşünmediği yeni bir dönem başlıyordu.Hayatı boyunca

hep masa başı prestijli bir işi yakıştırmıştı kendine ve artık yeni bir

dönemi başladı.

Hiç yorum yok: