Cuma, Ekim 06, 2006

Egeli ihracatcilar

efendim Egeli ihracatcilar diye bir websitesi var,egebirliğe bağlı,buradan bakın...
ilk bakışta çok kullanışlı ve çok işe yarar gibi gelsede,bu websitesinde tüm iş arayanların profili herkese açık bir durumda yayınlanıyor!!!
bakınız...
Özgeçmiş kayıt formunu doldururken şöyle bir yazı var :
Not: Aşağıdaki kriterleri doldurarak oluşturacağınız özgeçmiş özetiniz
Genel Sekreterliğimiz onayı sonrası 2 ay süreyle web sitemizde yayınlanacaktır.
Doldurulan ve yayınlanan özgeçmişler ile ilgili
Genel Sekreterliğimizin herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

Ben bu işi anlıyamadım ya,hiç mi ahlak olmaz ,önce size güvenen,işsiz insanın tüm kişisel bilgilerini internette yayınlamak nedemek ya.Benim bilgilerim o sitede yayınlansaydı,onlara dava açardım,rezil ederdim...

Bu ... insanlarla bu adresten iletişim kurabilirsiniz :

Adres:
Atatürk Cad. No:382
Alsancak 35220 İzmir
Tel: 232-488 60 00
Faks: 232-488 61 00
E-Posta: eib@egebirlik.org.tr

bu adrestende yetkililere ulaşabilme imkanınız var :

http://www.egeliihracatcilar.com/Asp/Content.Asp?MS=1&Content=1&MN01=15&MN02=0&MN03=0&MN04=0&MN05=0&ID=38

Hiç yorum yok: